Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Ιθάκη 2009 : το ταξίδι συνεχίζεται....?

Επιστρέφοντας από το ταξίδι στην Ιθάκη ένοιωσα πως η καλοκαιρινή αυτή παρέα δεν πρέπει να χαθεί και πιστεύω πως οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) σκέφτεστε το ίδιο.
Ιδού λοιπόν, πεδίο δόξης λαμπρό για να συνεχίσουμε αυτό που αφήσαμε πίσω στην Ιθάκη! Το blog μας για να επικοινωνούμε και να μοιραζόμαστε τις ανησυχίες μας, τα σχέδια μας, τη δουλειά μας και οτιδήποτε άλλο θεωρείτε χρήσιμο και ουσιαστικό, είναι έτοιμο και σας περιμένει ΟΛΟΥΣ!
Το blog αυτό θα λειτουργήσει μόνο αν το θελήσουμε και συμμετέχουμε οι περισσότεροι. Αυτό σημαίνει πως θα μπορούν όλοι να μπαίνουν και να αναρτούν οτι θέλουν που νομίζουν οτι θα αφορά και τους υπόλοιπους. Θα σας στείλω στα mail σας το username και το password για να μπαίνετε και να διαχειρίζεστε το blog μόνοι σας. Όσοι δεν είστε εξοικειωμένοι, μπορείτε να στέλνετε ότι θέλετε να αναρτήσετε σε εμένα (στο mail μου) και θα το κάνω προσωρινά εγώ. Θα προσπαθήσω να σας στείλω οδηγίες για να το διαχειρίζεστε μόνοι σας, θέλω όμως πρώτα να βεβαιωθώ οτι θα υπάρχει συμμετοχή.
Τα λέμε σύντομα!

1 σχόλιο:

Tsakiridou Domna Τσακιρίδου Δόμνα είπε...

Γιώργο καλησπέρα κι από μένα, συγχαρητήρια για την προσπάθεια!
Στο ιστολόγιο
http://ithaki-2008.blogspot.com έχω αναρτήσει κι άλλες φωτογραφίες από τη φετινή εμπειρία μας. Μπορείτε να τις δείτε και να μου πείτε τη γνώμη σας! Αν θέλεις, στείλε μου τους κωδικούς για να ανεβάσω κι εδώ μερικές φωτογραφίες. Θα χαρώ πολύ να γίνετε όλοι συντάκτες και στο περσινό ιστολόγιο! Μπράβο και πάλι!
Φιλιά σε όλους! Δόμνα